De afdeling ondersteunende diensten (communicatie, ICT, personeelsdienst, secretariaat en onthaal) is het kloppende hart van het lokaal bestuur. Je hebt als administratief medewerker binnen de afdeling ondersteunende diensten een cruciale ondersteunende rol binnen de organisatie. Je verleent administratieve ondersteuning voor je eigen dienst en draagt daarmee bij tot een vlotte, efficiënte administratieve werking. Je verzorgt specifieke dienstverlening over je eigen materie aan de burger waarbij je de afspraken rond klantgerichtheid volgt en de specifieke wet- en regelgeving voor de dienst respecteert. Op deze manier garandeer je een kwaliteitsvolle dienstverlening naar interne en externe klanten.
* In het bezit zijn van een diploma of getuigschrift, dat minstens in aanmerking komt voor aanwerving in een betrekking van niveau C.
* Relevante aantoonbare beroepservaring kan een extra troef zijn.
* Bijlage uit het strafregister – algemeen model (max. 3 maanden oud; te bekomen bij dienst Bevolking & Burgerlijke Stand van uw gemeente).
* Slagen in het selectiegesprek.
* Voldoen aan alle voorwaarden zoals omschreven in de rechtspositieregeling.
* Een gevarieerde job in een boeiende sector op een filevrije locatie.
* Een contractuele vervangingsovereenkomst in de betrokken salarisschaal
* Vorige dienstjaren uit de openbare sector worden gevalideerd alsook maximum 12 jaar relevante beroepservaring uit de privé-sector.
* Andere geldelijke voordelen: gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer of fietsvergoeding, hospitalisatieverzekering, diverse mogelijkheden om opleidingen te volgen, maaltijdcheques per gepresteerde dag.
Peeters Evelyne
016/63.95.47
personeelsdienst@tielt-winge.be